The return

امروز اولین باری بود که وارد جمعشون شدم. از اینکه بغیر از یکیشون،هیچ کدومشون را نمی شناختم یک کم استرس داشتم. روی هم رفته از جمع های جدید و ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف نمی ترسم (حتی دوست دارم) ولی اینجا تا قبل از رفتنم خیلی دو دل بودم. قراره هر سه هفته یک بار ، یک فیلم با همدیگه ببینیم و در آغاز جلسه بعدی در موردش صحبت کنیم. نظرات شخصیمون را بگیم و همچنین هرکسی از منابع مختلف اطلاعاتی را گردآوری و برای جمع ارائه کند. از قوانینی که در جلسه اول ارائه شد بنظر می رسد که دیسیپلین بر گروه حاکم خواهد بود. دو تاشون متخصص ترند و بقیه آدمایی هستند که دوست دارند دقیق تر فیلم ببینند.
برای افتتاحیه، فیلم روسی The return به کارگردانی Andrei Zvyagintsev را دیدیم.(سال 2003) فیلمی با دیالوگ کم و موسیقی خوب که من عاشق فیلم های این مدلیم. از اون فیلم هایی که کلی نشانه توش می شه پیدا کرد. هوووم! می بینم سریع جو گیر شدم. ;) اون دوتا متخصص تر ها کلی نکته های جالب گفتن. بعضی نکته ها امکان نداشت صد سال دیگه هم به ذهن من خطور کنند. بعضی نکته هایی را هم که اشاره کردند در حین دیدن فیلم به ذهن منم خطور کرده بود. اینجاها کلی ذوق آلود می شدم. بعضی جاهای فیلم به آثار تارکوفسکی لینک می دادن که من مجبور بودم به ذهنم بسپارم تا بعدا بهشون توجه کنم.
امشب یک کاغذ دادم به بابام تا آلفابت روسی را برام بنویسه.خودشم در حد ابتدایی بلده ولی هرچقدر هم کم باشه، یادگرفتنش ارزش دارد.دلم می خواد اقلا بتونم اسماشون را بخونم. می دونم این زبان طرفدار نداره ولی هر چیه من به خیلی از زبان ها از جمله آلمانی ترجیحش می دم.
همین فعلا

[Friday, February 03, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]