غرغر نامه
Run to the bed room
In the suitcase on the left
You'll find my favorite axe

اگر بخوام دقیقا حالم را براتون توصیف کنم دو تا تصویر را می تونم ارائه کنم. یکی این آیکون~x( یاهومسنجر است و اون یکی هم یک قسمتی از فیلم The wall است که یارو قاط می زند و شروع به شکستن تمام وسایل اتاقش می کند. عاشق اون صحنه ای ام که تلویزیون اش را از پنجره پرت می کند و از پنجره آویزون می شه و فریاد می زنه!
هی من هیچی نمی گم، هیچی نمی گم می بینم نمی شه! این کامپیوتر زبون نفهم پدر منو در آورده. فهمیده اینروزا خیلی بهش احتیاج دارم، تا می تونه اذیتم می کند. دلم می خواد از پنجره بندازمش بیرون و خلاص شم. اصلا خشنم، مگه چیه؟
دیشب می خواستم دو تا فیلم را با دی وی دی ام رایت کنم، پنج تا از دی وی دی هام را سوزوند و آخر سر رایت هم نکرد! تا حالا باهاش دی وی دی رایت نکرده بودم، همش فکر می کنم که نکنه از اولش خراب بوده! یک فصل word پایان نامه ام را باز نمی کند.PDF روش نصب نمی شه. کنده. خره. الاغه. بی شعوره. می دونین از همه بدتر استرسی است که بهم منتقل می کند. بعضی وقتا خوب کار می کند ولی از اونجایی که نمی تونم روش حساب کنم و هر لحظه انتظار یک خرابکاری ازش دارم، آرامش ندارم. اشکال اگه با نصب مجدد ویندوز می دونستم حل می شه، اینکارو می کردم. دفعه آخر که ویندوز روش نصب کردیم. یک مرض مشکوک داشت. نه از هاردش بود، نه از رمش. پنج روز تمام خونه دوستم بستری بود. مادربوردش مشکوک و مظنون اصلی بود. می ترسم دم دفاعم بخوام دوباره درستش کنم، دستمو بذاره تو حنا. اگر می دونستم دردش چیه حاضر بودم برا مداواش هزینه کنم. تازه، دیروزم mp3player ام تو دانشگاه افتاد زمین و هشت تیکه شد. یکی از دکمه هاش را نتونستم پیدا کنم. بعدشم اون دستبند خوشگله که روز تولدم کادو گرفته بودم را هم گم کردم. فصل پنجم هنوز کامل نیست. لیزر قوی نداریم. جنس سل از کوارتز نیست. نور نارنجی داریم ولی امکانات نداریم. هنوز 23 اسفند تو جلسه گروه مطرح نشده! اون یکی امتحانه می گن 3 خرداده. هیچی نخوندم.

هی می گی چرا نمی نویسی. آخه چی بنویسم. :((

[Friday, February 24, 2006]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]