مزه پنبه
بچه که بودم یک معلم زبان هندی داشتم که خیلی چیزا ازش تو ذهنم مونده. بعدا مامانم کلاسم را عوض کرد تا لهجه انگلیسی ام خراب نشه واونموقع یادمه خیلی ناراحت شدم. در یکی از جلسه های کلاسمون بحث سر ذائقه غذایی کشور های مختلف بود. یادمه گفت : شما ها چجوری این غذاها را می خورید؟ غذاهای شما مزه پنبه می دهند. امروز بعد از شاید 18 سال بیاد این جمله اش بودم. سعی کردم کمی با جمله اش بازی کنم.
آدما، دوستی ها، نگاه ها، صحبت ها، رنگ ها ،طعم ها همشون از دم مزه پنبه می دن.
فیلم ها و کتاب هایی که این اواخر دیده ام و خوانده ام، مزه پنبه می دن.
مزه پنبه می ده یعنی فرکانس لازم برای excite من به تراز بالاتر را ندارد.
مزه پنبه می ده یعنی بعدش احساس نمی کنم خوشبختترین آدم روی زمینم.
همه چیز مزه پنبه می ده، عین وبلاگ من.


[Monday, October 31, 2005]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]