شهر قصه
شهر قصه کلی موسیقی تو دلش برای من دارد. احساسات مختلفی را در من بیدار می کند. امروز دکتره لینکش را برام فرستاده. دوباره دارم گوشش می کنم و دلم برای برادرم تنگ شده. هرکسی که من را می شناسد و روابطم را(تا قبل از اینکه برادرم جدا از ما زندگی کند) با برادرم می داند می فهمد که باید در این لحظه خیلی رقیق القلب و احساساتی شده باشم! خودمم باورم نمی شود که انقدر دوستش داشته باشم! این شهر قصه من را کاملا به دوران بچگی می برد. فکر کنم گوش دادن به شهر قصه جزو یکی از استثنائاتی است که من و برادرم با هم دیگر تفاهم داشتیم.اون نوار نارنجی را توی ضبط می گذاشتیم، بالشامون را زیر سرمون می گذاشتیم دراز می کشیدیم، پاهامون را به شوفاژ تکیه می دادیم و به شهر قصه گوش می دادیم.
این لینک را برای تمام کسانی که دوستشان دارم فرستادم. :*

[Monday, July 18, 2005]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]