Let's play it by ear!
یادمه موقعی که فهمیدم قراره چند روزی از هفته را تهران نباشم خیلی ناراحت شدم ولی حالا می بینم که چقدر دلم می خواهد هر از گاهی از اینجا دور باشم و چقدر خوشحالم که این امکان را دارم که هر موقع که دلم می خواهد از تهران بیرون بروم و تنها زندگی کنم.مدتیه که یک مقداری فشار روم زیاده و فکرم خیلی مشغول. به یک زنگ تفریح برای آرام شدن و تجدید قوا و بالطبع زمانی برای فکر کردن احتیاج دارم. مدت یک سال و نیم است که من در این شهر توریستی درس می خوانم ولی تا حالا فرصت و حوصله رفتن به جاهای دیدنی اش را نداشتم و به امید اینکه یک روزی با دوستانم به اونجا می رویم به تاخیر انداختم. فردا نه بمنظور درس بلکه مثل یک توریست می خواهم کوله ام را پشتم بندازم و mp3 player ام به گوش، موبایلم را خاموش کنم یا شایدم اصلا نبرم و بدون برنامه ریزی خاصی راه بیفتم و تا کاملا همه جاهای دیدنی را ندیدم به تهران بر نگردم (هر چند روز که طول بکشد) و از آزادی و رهایی در حد موجود لذت ببرم. از این ببعد تصمیم دارم که با تور به ایران گردی بروم و به این نتیجه رسیدم که اگر به امید سفر اکیپی با دوستانم باشم به هیچ جایی نمی روم!

خوشبختم که پوشکین نیستم، نیکبختم به این سادگی! ...

[Friday, May 27, 2005]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]