تئوری کارها یک جمله معروف دارند: "ما قهوه را تبدیل به paper می کنیم ! "
فعلا از کار paper دادن من فقط قهوه خوردنش را بلدم! ;) الان در حال مزه مزه کردن یک قهوه ترک عالی هستم (جای تمام دوستان خالی). نصف کیک کشمشی روی میز را هم جراحی کرده و کشمشا شو با دقت بیرون آورده و خورده ام. یک کار سرگرم کننده و تسکین دهنده اعصاب. (البته برای من، چون فکر کنم شدیدا این کارم مخرب اعصاب مامانمه) این چند روز را با یک مقاله بسیار جالب سرو کله می زدم. در قسمت هایی از فرمول های ریاضی این مقاله جا خالی هایی به صورت مربع هایی سفید وجود داشت که کار را پیچیده کرده بود. یکی از استادها می گفت که ممکن هست که صاحب مقاله از عمد این مقاله را در اینترنت به اینصورت publish کرده که بطور کامل نشه ازش استفاده کرد! ولی مطمئنا به این فکر نکرده بوده که آدمایی از جنس من این مقاله براشون جذاب تر می شود و مقاله حکم پازلی را پیدا می کند که حریصانه تر تلاش به حل آن می کنند. بالاخره امروز کار حدس فرمولها تمام شد و مطابقت فرمول ها با نمودارهای مقاله حاکی از درست بودنشون است.آخیش...

[Wednesday, April 13, 2005]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]