تصمیم دارم ورزش یوگا و پیاده روی و شنا را دوباره شروع کنم.
تصمیم دارم برای سمینارم درس بخونم.
تصمیم دارم که پروژه ام تبدیل به paper بشه.
تصمیم دارم رانندگی بکنم و گواهینامه ام را اززیر خروارها خاک بیرون بکشم.
تصمیم دارم که با افسردگی ام مبارزه کنم و خودم به خودم کمک بکنم و روزی 5 تا قرص ضد افسردگی نخورم.
تصمیم دارم خودم کاملا خرج خودم را بدم.
تصمیم دارم کابوس نبینم.
تصمیم دارم دوباره همه چیز را از نو بسازم.
تصمیم دارم کمدم را تمیز کنم.
تصمیم دارم دوباره غذا بخورم.
تصمیم دارم دوباره شیک پوش بشم.
تصمیم دارم استراحت کنم.
تصمیم دارم زندگیم در خواب نگذرد.
تصمیم دارم خودمو نکشم.
تصمیم دارم با دوستای مختلفم دوباره معاشرت کنم.
تصمیم دارم دوباره کلاس فرانسه برم.
تصمیم دارم موسیقی را دوباره شروع کنم و سروسامانی به گیتارم بدم. خدا را چه دیدی شاید یک زمانی صاحب پیانو شدم!
تصمیم دارم دیگه اشک نریزم و چشمام را مارمولکی نکنم.
تصمیم دارم دوباره هر روز خودمو بشورم.
تصمیم دارم وقتی جواب تلفن را می دم با انرژی بگم الو.
تصمیم دارم کتاب خوندنم را دوباره به طور مداوم شروع کنم.
تصمیم دارم پس انداز کنم.
تصمیم دارم بد اخلاق نباشم.
تصمیم دارم مثبت بیاندیشم.
تصمیم دارم ...

+

فقط شرط داره: اگه بتونم بر جاذبه زمین غلبه کنم و از جام پاشم! و خیلی چیزای دیگه...








[Wednesday, January 26, 2005]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]