ديروز اونقده خوب بودم.صبح با رویی گشاذه و اخلاقی کاملا يوگایی راهی گلستان برای خريد شدم.از اون روزایی که تو خیابون به همه لبخند می زنی. يک نوع روحيه نوع دوستی و عشق به همه درونت موج می زنه. اگه يک نفر را تو خیابون می بینی که تو همه و با خلقی تنگ اخم کرده دوست داری بری جلو و بگی عزيزم چيزی شده؟ حیف نیست روز به این خوبی شاد نباشی؟ يا مثلا راننده تاکسی هر نوار مزخرفی را برات بگذاره کلی خوشت میاد يا اگه بوق می زنه اصلا نمی شنوی در صورتی که اگه هر موقع ديگه ای بود کلی تو دلت بهش فحش می دادی و خون خونت را می خورد.
کلی فکر کردم که دلیل اخلاق خوبم درس خوندن 3 روزه ام بوده. شما تا حالا دیوونه ای مثل من را دیدین که درس خوندن روحیه اش را خوب بکنه یا هر مسئله ای را حل می کنه چشاش برق بزنه. تازه وقتی که درس می خونم تمام استعدادای ديگه ام شکوفا می شه. با لذت نيچه می خونم، از ادبیات لذت میبرم. با لذت فيلم نگاه می کنم.حتی باور نمی کنین اشتها و خوابم هم خوب می شه.

+

کلی خرت و پرت برای دل خودم خريدم. تازشم يک کادوی کفشدوزک دار هم برای يک زوج تازه نفس خریدم. کادو خريدن کلی کیف داره و از اونم بالاتر کادو گرفتن از ديگران بخصوص اگه سوغاتی باشه! :D

+
نمی دونم چرا تغير حال من از يک روز به روز ديگه اينقدر فرق می کنه. حتی از ساعتی به ساعت ديگه!

+

امروز:
چلوکباب رفتاری همراه با دوستایی که دوستشون دارم + قهوه و سيگار تنهایی + این که اصلا حوصله ندارم که به خونه برگردم بخصوص که ماهوارمون هم خرابه و از اونم بالاتر کامپیوترم مريضه يا شايدم از دست من خودکشی کرده و دکترش هم خارج از تهران بسر می بره= باعث می شه که بیای مثل اين غربتی ها تو کافی نت بشينی و وبلاگ بنويسی. فکر نمی کردم دلم به اين زودی هنوز هيچی نشده برای وبلاگم تنگ بشه.

+

دلم میخواد پياده روی برم، بارون بیاد و خیس خیس شم. بعدش يک حموم داغ با هات چاکلت و يک فيلم دلچسب.
دلم يک جنگل تاريک و با هيجان می خواد ،دلم می خواد جيغ بزنم،آتيش درست کنم و کنارش بشينم.
دلم می خواد امشب مهمونی دعوت بودم. دلم می خواست شراب می خوردم و با آهنگ يک شب مستی باز سره رامه... ابی تا نيمه شب می رقصيدم.
دلم خارج نزديک می خواد. امروز کلی دلم خواست.

+

آخرشم اينکه : امروز که هوا انقدر دو نفره است پس چرا من يک نفره ام؟!









[Wednesday, November 17, 2004]   [Link]   [ ]

CopyRight © 2006 Takineh.blogspot





[powered by blogger]